Brainiac

by Logomotive • Uploaded: Dec. 29 '09 - Gallerized: Dec. '09

2d8eb2976dc3ed40680ff7fb3589deda.png

Float? (Floaters: 48 )

Add to Pad (In 39 Pads )

Description: Frontal view of brain.always thought it looked like an old man. Added glass and bow tie :)
Status: Nothing set
Viewed: 7486
Share:  

Lets Discuss

siah-design Dec. 29 '09

Nice execution bud. Had me laugh out loud. :)

Reply
0
OcularInk Dec. 30 '09

Haha!! You have a great sense of humor.

Reply
0
milou Dec. 30 '09

haha yeah, rofl.

Reply
0
ethereal Dec. 30 '09

That is hilarious! Really nice, great type too (slight kerning between A and C - sorry!).

Reply
0
mabu Dec. 30 '09

Haha that's awesome.

Reply
0
logomotive Dec. 30 '09

Thanks guys, thought it was worth a chuckle. Oc not sure if it's a sense of humor a sign of a demented mind.:)

Reply
0
oronoz ® Dec. 30 '09

jajaja this is so great Mike!!

Reply
0
michaelspitz Jan. 01 '10

Ha! Great illustration! Well done! :)

Reply
0
faisalanwar Jan. 01 '10

lol that is cute man!

Reply
0
muse7 Jan. 04 '10

Mike - haha! this is fabulous!

Reply
0
logomotive Jan. 04 '10

Thanks guys, glad I could make some laughter %3B)

Reply
0
andreiu Jan. 05 '10

i definitely love it.

Reply
0
logomotive Feb. 04 '10

%5E thanks thinking of doing a MR butthead too %3B)

Reply
0
logoses.com Feb. 26 '10

Ha ha that%B4s funny

Reply
0
logomotive Feb. 26 '10

Not too funny around here, there's a bunch of pompous professors. :)

Reply
0
thewebster Apr. 20 '10

Damn, this is insane, crazy and ... beautiful, lol. I dig it!

Reply
0
logomotive May. 13 '10

Thanks! Yeah, I have a twisted mind you could say.

Reply
0
Rokac Dec. 02 '11

Srdjan, yeah, Kakara from Nitish and Action Now from Siah. And the Noomii, over inspired by mine Browsera...pfff...

Reply
0
logomotive Dec. 02 '11

Thanks For the heads up guys.

Reply
0

Please login/signup to make a comment, registration is easy