FarmChicks

by Mikeymike • Uploaded: Apr. 21 '10 - Gallerized: Apr. '10

b2b48132646801e779b39dd78263fe99.png

Add to Pad (In 63 Pad s )

Description: WIP. copyright: mikebruner 4/2010
Status: Nothing set
Viewed: 13408
Share:  

Lets Discuss

mcdseven Apr. 21 '10

great stuff again mikey. well done brother.

Reply
joeprince Apr. 21 '10

Haha Mikey you rock! Another awesome piece.

Reply
Mikeymike Apr. 21 '10

thanx, Paul n Joe.*glad to hear the comments, makes my day. have fun.:)

Reply
bartodell Apr. 21 '10

Very nice work! Love the concept.

Reply
sbj Apr. 21 '10

cool farm n chicks.... nice mike

Reply
ALL4LEO Apr. 21 '10

super logo,congratz!

Reply
rincon Apr. 21 '10

ohh yeah! welcome to the gallery, great one mate. congratz

Reply
hypermind Apr. 22 '10

Very nice work, I really think the colours work well here. Not sure about the little bit coming from the bottom of the box, it sort of draws my attention a little, but overall a good piece. I like the little eggs in there too, cute!

Reply
gonzález Apr. 22 '10

NICE WORK! CONGRATS

Reply
chirp Apr. 22 '10

I like everything about this piece!

Reply
kreativekeenan Apr. 22 '10

What does WIP mean? sorry im new :) .. Great logo btw, one comment on the type tho.. i just wish it could be centered since most of the logo is symmetrical.

Reply
Mikeymike Apr. 22 '10

thanks for all the kind words, floats and the gallery spot. much appreciated. :)

Reply
oronoz ® Apr. 22 '10

I love it!! So cute!!

Reply
nido Apr. 22 '10

yeah... cute...

Reply
krinimal Apr. 22 '10

AAAAAAAAAAAAAW... SO CUTE :)

Reply
chirp Apr. 23 '10

@ kreativekeenan: WIP is a work in progress.

Reply
mcguire design Apr. 23 '10

Love it. Great stuff here.

Reply
Mikeymike Apr. 23 '10

Thanks, oronoz, nido, krinimal, eziemac, chirp and mcguire.*And thanks Chirp for letting kreativekeenana know what WIP meant. I was going to get back to him, but just got busy and slipped my mind. So thanks for doing it.*Take care. :)

Reply
hamidos Apr. 24 '10

excellent work mikey!

Reply
Gal May. 06 '10

Good weather vane.)

Reply
Mikeymike May. 17 '10

Thanks, gall. love your showcase.

Reply
logomotive Jun. 07 '10

This is really cute and good mikey.

Reply
Mikeymike Aug. 02 '10

Thanks, Dennis. And thanks everyone for all the floats.

Reply
Mikeymike Nov. 21 '10

thanks for the comment, Foster.

Reply
ru_ferret Apr. 30 '11

Featured 2011 LogoLounge Trends. Congrats buddy, thumbs up!

Reply
Mikeymike May. 02 '11

Thanks for noticing, Nikita. yeah I was pleasantly surprised when they contacted me to use it in the Trends for 2011. wasn't sure at the time where they were going to place it, but it was nice to get something mentioned, for sure. cheers.

Reply

Please login/signup to make a comment, registration is easy