IVW Black and White

by Logomotive • Uploaded: Apr. 25 '12 - Gallerized: May. '15

cffcbf0aa30d452f6f13f734a8bd4631.png
925572ebbe742148103bdbaf6ee944b2.png

Description: The logo is designed for a pro golfer. Monogram representing clients name, an I a V and a W. Managed to use the negative space using 2 irons (golf clubs). B&W version.

Float? (Floaters: 28 )

Add to Pad (In 5 Pads )

Status: Client work
Viewed: 7884
Tags: golf monogram clubs golfer
Share:  

Lets Discuss

Mikeymike Apr. 25 '12

really love how the two irons work that negative space into the letters.
clever, sir. nicely done BIG Mike.

Reply
0
logomotive Apr. 25 '12

Thanks BIG Mike I am proud of this one :)

Reply
0
Mikeymike Apr. 25 '12

I would say you should be. Pro Tour exposure! Oh yeah!

Reply
0
PerfectBlue Apr. 25 '12

Didn't notice the golf clubs until I read the description. I like it though. :)

Reply
0
logomotive Apr. 25 '12

LOl Thanks Mikey. I'd rather be playing golf. @ perfect blue, thanks most don't but that's the beauty in it.Took me years to finally see the cleverness in the Millwaukee Brewers logo.

Reply
0
dotflo Apr. 26 '12

stunning symbol, nice to see this version too

Reply
0
logomotive May. 02 '12

Thanks Florin, really appreciate it.

Reply
0
Mikeymike Aug. 30 '12

Damn that looks sweet in use. BUT the only way I would know for sure is if I got a golf cap with logo on it! :D
Seriously nice work Mike.

Reply
0
logomotive Aug. 30 '12

I'm Still trying Mikey! He must be too busy so far..

Reply
0
Mikeymike Aug. 30 '12

Well what's he doing...golfing?
:D no sweat, Big Mike! He would probably find out my handicap and ask for it back. HA!

Reply
0
rudy hurtado Aug. 31 '12

This is one of your best work Mike, seriously good!!

Reply
0
itsgareth Aug. 31 '12

Said it before but I'll say it again. Brilliant.

Reply
0
logomotive Aug. 31 '12

Mikey Yep I believe so :)I still owe ya one.,Rudy and Gareth,really appreciate your comments. One of my Very favorites.

Reply
0
akinom11 Dec. 11 '12

One of my all time favorite logo, this is timeless!

Reply
0
logomotive Apr. 06 '13

Thanks Monika,one of my personal favs. BTW I I like your backwards name ;)

Reply
0
devey Apr. 18 '13

I didn't see the clubs at first, but now I can't not see them. Sweet mark.

Reply
0
cerise May. 28 '15

One of the great golfing logos IMO

Reply
0
logomotive May. 30 '15

Thanks Cerise. Thanks for the Gallery post to whomever.

Reply
0
Supamario Oct. 19 '15

only now i see the clubs, fedex syndrome now i cant not see it anymore haha

Reply
0

Please login/signup to make a comment, registration is easy